sobota, 22 kwietnia 2017

Wiosenny przegląd stanu floty

Ostatnio coraz bardziej widać jak wielkie mocarstwa prężą muskuły i pokazują jakim to arsenałem militarnym nie dysponują. Rosja, Stany Zjednoczone, Korea Północna, Chiny. Wystarczy włączyć telewizor a ciągle gdzieś jakaś parada, test nowej broni, wycieczka krajoznawcza jakiegoś lotniskowca po morzu śródziemnym itp. Również i ja postanowiłem ostatnio dokonać przeglądu stanu swojej floty i trochę napiąć muskuły. Zobaczcie co z tego wyszło.
Generalnie w swoim arsenale posiadam 4 floty i trochę jakiś luźnych figurek które przyplątały się z różnych miejsc.

Zaczynając od początku pierwszą flotą była flota FSE.
W jej skład wchodzi obecnie:

1 x Pancernik klasy Da Silva
1 x Krążownik liniowy klasy Duquesne
1 x Ciężki krążownik klasy Tourville
1 x Krążownik eskortowy klasy Colbert
1 x Lotniskowiec eskortowy klasy Centauro
2 x Lekki krążownik klasy Ardennes
2 x Niszczyciel klasy Thetis
2 x Fregata klasy Lemnos
3 x Korweta klasy Daphne
2 x Lekka eskadra myśliwców
2 x Ciężko eskadra myśliwców
Drugą zakupioną przeze mnie flotą była flota UNSC.
Zgrupowanie to złożone jest z:

1 x Pancernik klasy Luna
1 x Krążownik liniowy klasy Point
1 x Ciężki krążownik klasy River
1 x Krążownik eskortowy klasy Bay
1 x Lotniskowiec eskortowy klasy Asteroid
2 x Lekki krążownik klasy Mountain
2 x Niszczyciel klasy Lake
2 x Fregata klasy Hunter
3 x Korweta klasy Warrior
2 x Lekka eskadra myśliwców
2 x Ciężko eskadra myśliwców
Trzecia z posiadanych przeze mnie flot to flota NSL. Nie jest ona jeszcze w pełni pomalowana. Na razie nałożyłem tylko podkład i wciąż próbuję znaleźć trochę czasu na malowanie.
W skład tej floty wchodzą:

1 x Pancernik klasy Graf Spee
1 x Krążownik liniowy klasy Von Der Tann
1 x Ciężki krążownik klasy Helgoland
1 x Krążownik eskortowy klasy Danzig
1 x Lotniskowiec eskortowy klasy Prinzessin Hannah
1 x Lekki krążownik klasy Kiel
1 x Lekki krążownik klasy Emden
2 x Niszczyciel klasy Lutzow
2 x Fregata klasy Pola
3 x Korweta klasy Nibelung
Ostatnią z posiadanych przeze mnie flot jest flota NAC. Jest ona zarazem największą z moich flot oraz najbardziej nie pomalowaną. Jedynie co to skleiłem wszystkie modele, jednak czeka mnie przy nich jeszcze masa pracy :)
W skład tej floty wchodzą:

1 x Super drednot klasy Trafalgar
1 x Drednot liniowy klasy Excalibur
1 x Lekki lotniskowiec klasy Inflexible
1 x Pancernik klasy Thunderer
2 x Krążownik liniowy klasy Renown
1 x Ciężki krążownik klasy Battleaxe
1 x Krążownik uderzeniowy klasy Tiger
1 x Krążownik eskortowy klasy Suffolk
4 x Lekki krążownik klasy Lancaster
2 x Ciężki niszczyciel klasy Tulsa
4 x Niszczyciel klasy Tallahachie
2 x Ciężka fregata klasy Achilles
1 x Ciężka fregata klasy Tacoma
2 x Fregata klasy Minerva
1 x Fregata klasy Troutbridge
3 x Korweta klasy Comanche
Na końcu jeszcze jakieś pojedyncze, no name-owe, samoróbkowe badź zdobyczne modele:
2 x Ciężki frachtowiec
2 x Lekki frachtowiec
1 x Lekki lotniskowiec klasy Hiryu
2 x Jakiś okręt handlowy / pasażerski
4 x Okręt obcych (zrobiony chyba z bitsów do WH 40k)


I to by było na tyle. Ciekawe tylko kiedy ja to wszystko pomaluję ?
Póki co, pora zacząć pakować się na Pyrkon 2017 ! :)

5 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja. Muszę kiedyś zrobić podobne zestawienie, ale to dopiero wtedy, gdy więcej pomaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekaw jak to u Ciebie wygląda !

      Usuń
    2. Sporo tego, tym bardziej, że dwa dni temu doszła mi kolejna flota ;)

      Usuń