wtorek, 21 kwietnia 2015

Plany na Pyrkon 2015

To już za 3 dni ! Święto wszystkich pozytywnie zakręconych ludzi, miłośników fantasy, scfi i wielu wielu innych rzeczy. Poznański Pyrkon, bo o nim w końcu mowa, mimo że w tym roku odbywa się w Kwietniu a nie tak jak co roku w Marcu znów wzbudza coraz większe emocje z każdym kolejnym dniem odliczającym do początku imprezy.


Przygotowania na tegoroczny Pyrkon rozpocząłem już dość dawno, prawie od momentu kiedy tylko pojawiła się pierwsza zapowiedź konwentu, choć bardzo po woli mi to szło, tak samo jak z prowadzeniem bloga, jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

Na konwencie również i w tym roku obecna będzie nasz Grupa Solaris VII w jak najliczniejszym mam nadzieję składzie. Postaramy się znów przedstawić wszystkim to czym się interesujemy, czyli BattleTech, Full Thrust i nie tylko, lecz nie zabraknie również innych ciekawostek. W tym roku również biorę aktywny udział w tworzeniu konwentowego programu, lecz jeszcze nigdy nie podjąłem się takiego zadania jak teraz, a mianowicie jestem twórcą aż dwóch punktów z czego jeden to punkt z bloku konkursowego a drugi z bloku programowego Solaris VII. Mimo że do końca nie wiedziałem czy mój konkurs zostanie zaakceptowany przez twórców jednak w końcu się udało. 

A więc na początek a wręcz mógłbym powiedzieć na sam początek, bo już w Piątek o godz. 15:00 w sali konkursowej nr 2 zapraszam wszystkich do wzięcia udziału i zmierzenia się z "Konkursem Wiedzy o Gwiezdnych Wrotach":


"Myślisz że wiesz wszystko o serialu Gwiezdne Wrota ? Masz za sobą wszystkie odcinki SG-1, Atlantis, Universe, a może próbowałeś już sam skonstruować własne wrota ? Więc ten konkurs jest dla Ciebie !"


Kiedy już wrócimy z podróży na ziemię, drugim moim punktem programowym będzie druga odsłona "Akademi Gwiezdnej Floty" gdzie odbędzie się szkolenie z podstawowych zasad rozgrywki w Full Thrust dla nowych graczy i nie tylko.

"Poczuj klimat Gwiezdnej Akademii i wstąp do Floty ! Poznaj taktykę i strategię walki w kosmosie. Szkolenie przewiduję rozgrywkę z udziałem zespołów kadetów. Zostań wielkim admirałem Gwiezdnej Floty !"

Poza moimi punktami programowymi zapraszam serdecznie wszystkich również na inne punkty programowe prowadzone przez naszą grupę. Wszelkie szczegóły dotyczące miejsca i godzin poszczególnych punktów programowych grupy Solaris VII można jak co roku znaleźć w podręczniku konwentowicza oraz programie na stronie Pyrkonu.

Tak więc podsumowując: nie pozostaje nic jak tylko przejrzeć pozostałe rzeczy które mogę się przydać podczas konwentu, dokończyć pakowanie i czekać, przygotowując ćwicząc w między czasie rzuty kostkami. Zapowiada się kolejny wspaniały konwent.

Do zobaczenia na Pyrkonie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz