sobota, 4 maja 2013

Fleet Auxiliary

Ostatnio znalazłem trochę czasu wolnego który mogłem poświęcić na pracę w mojej kosmicznej stoczni. Wśród zgromadzonych materiałów z których nie wiem jeszcze co zrobić lub jak je wykorzystać, lub po prostu nie mam czasu by się nad tym zastanowić, znalazła się pewna ilość militarnych pozostałości w postaci łusek ze strzelnicy, blaszek z InPostu itp. Po drobnych przymiarkach i porównaniach wpadłem na pomysł stworzenia jednostek zaopatrzeniowych dla moich flot : frachtowców oraz tankowców.


Nie wiedziałem w sumie co z tego mojego pomysłu wyjdzie, czy nie będzie to zbytnio strata czasu, jednak po ukończeniu prac modelarskich, uważam że efekt końcowy wyszedł całkiem przyzwoicie. Swoim rozmiarem jednostki porównywalnie dorównują ciężkim krążownikom lub krążownikom liniowym, jednak patrząc na obecnie pływające po morzach światowe jednostki transportu morskiego, czy nie jest tak że nie jeden z nich jest większy od liniowych okrętów wojennych ? W każdym bądź razie są na pewno mniejsze niż zrobione przeze mnie kiedyś dwa frachtowce transportowe.


Jednostki te świetnie nadają się do scenariuszy konwojowych lub jako urozmaicenie, dodatek do zaawansowanych operacji militarnych. Są to kolejne przykłady na to jak zrobić coś z niczego, czyli z serii Scrap Project. Nie są to oczywiście okręty które powalają swym pięknem i blaskiem, ale za to wpisują się w klimat rozgrywek w Full Thrusta.

Póki co udało mi się zrobić zaledwie cztery takie jednostki. Ewentualna reszta oczekuje na kolejną porcję wolnego czasu, ale grunt że jakiś projekt i pomysł już jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz