sobota, 30 czerwca 2018

UNSC Space Station

Witam wszystkich !

Dziś chciałbym przedstawić wam krótki opis jednego z moich nowych nabytków do Full Thrusta a mianowicie Stacji Kosmicznej która zastąpiła wysłużony model Q37 który sam kiedyś dawno temu stworzyłem na potrzeby jednego ze scenariuszy.
Postanowiłem kupić sobie coś innego niż kolejny statek, tak by urozmaicić trochę elementy na stole bitewnym podczas gry w Full Thrusta. Ten konkretny model który obserwowałem już od jakiegoś czasu to model ze stajni GZG o kodzie FT-361. W skład stacji wchodzą następujące elementy:
  • Modułu łączącego wraz z podstawką
  • Modułu zasilania
  • Modułu dokującego
  • Modułu magazynującego ze zbiornikami
  • Dwóch modułów ogólnego przeznaczenia 

Sam model wykonany jest bardzo dobrze a swoim wyglądem zbliżony jest do tego co w czasach współczesnych porusza się na orbicie naszej planety. 
Oficjalne zdjęcie modelu ze strony GZG
Podczas malowania zdecydowałem się zastosować takie same barwy jak przy mojej 6 Flocie UNSC. Jest to póki co jedna z najładniejszych według mnie palet kolorów spośród moich wszystkich do Full Thrusta. Sam efekt po pomalowaniu w taki sposób bardzo mi się spodobał. Szczególnie te panele solarne oraz same detale na poszczególnych modułach.
Stacja swoją premierę miała podczas tegorocznego Pyrkonu 2018. To tam po raz pierwszy wystawiłem ją na stół. Poniżej kilka zdjęć obrazujących zadokowane do stacji okręty floty UNSC.
Na koniec warto zwrócić uwagę że na stronie GZG dostępne są też w sprzedaży poszczególne moduły z których skonstruowana jest recenzowana stacja. Pozwala nam to na zbudowanie własnej stacji w dowolnej konfiguracji pod względem liczby modułów i jej wielkości. Być może ktoś będzie chciał z nich skonstruować np stocznie Scorpion z Battlestar Galactica ! Cenowo koszt takiej stacji też nie jest jakiś mega duży tak więc polecam wszystkim którzy np potrzebują takiego obiektu do tak jak w moim przypadku jakiegoś scenariusza czy kampanii. 
  

3 komentarze: