Drugi tom z cyklu Honor Harrington już za mną więc i pora napisać o nim kilka słów. Przyznam że Honorka trochę wciągnęła mnie już od pierwszej części bo bardzo podobał mi się styl w jakim autor napisał pierwszą część, stąd od razu wziąłem się za kolejną, nim znów zabraknie mi czasu.
PS: Dla osób które nie czytały książki chciałbym dodać że zawartą w dalszej części postu treść można by nieco potraktować jak spoiler, stąd do lektury zapraszam przede wszystkim tych którym to nie przeszkadza ;)
środa, 29 kwietnia 2015
wtorek, 21 kwietnia 2015
Plany na Pyrkon 2015
niedziela, 19 kwietnia 2015
Cykl Honor Harrington Tom I
W ostatnim czasie podczas wielu godzin spędzonych w podróży zabrałem się w końcu do długo oczekiwanego rozpoczęci swej przygody z serią książek z cyklu Honor Harrington Davida Webera. Cała seria to ponad 15 książek nie licząc innych serii również związanych z tym konkretnym uniwersum stworzonym przez autora.
PS: Dla osób które nie czytały książki chciałbym dodać że zawartą w dalszej części postu treść można by nieco potraktować jak spoiler, stąd do lektury zapraszam przede wszystkim tych którym to nie przeszkadza ;)sobota, 18 kwietnia 2015
UNSC & FSE Fighters
Witam wszystkich ponownie na moim blogu. Choć wiem że przez ponad rok nic nie pisałem, będąc zajęty pracą i studiami, zwłaszcza studiami i pisaniem pracy inżynierskiej. Niestety wiem że najbliższa przyszłość wcale nie zapowiada się lepiej dla aktywności na blogu, jednak starając się jak mogę udało mi się wcielić do moich flot kilka nowych nabytków. Dzisiejszym tematem są lekkie i ciężkie eskadry myśliwców UNSC i FSE.
niedziela, 6 kwietnia 2014
Turniej FT Pyrkon 2014

Witam wszystkich ponownie na moim blogu. Dziś przedstawię szczegółowy raport z bitew przeprowadzonych podczas turnieju w Full Thrust z moim udziałem, które odbyły się na tegorocznym Pykonie 2014. W tym roku podobnie jak poprzednio udział w turnieju wzięło aż 8 graczy. Na wstępie jeszcze przed Pyrkonem chętnych mieliśmy około plus minus 12 -14 osób jednak nie wszystkim udało się przyjechać. Każdy z graczy miał przed sobą do rozegrania trzy bitwy. Turniej rozpoczął się w Sobotę o godzinie 10:00. Obowiązującym systemem rozgrywek wprowadzonym w ostatniej chwili przez Borsuka był system szwajcarski, natomiast ruchem obowiązującym podczas bitwy był ruch kinowy lub wektorowy, ustalany przed bitwą pomiędzy graczami lub przy pomocy rzutu kością k6 przez sędziego.
czwartek, 3 kwietnia 2014
Pyrkon 2014
" All hands, all hands, get ready to jump ! "
wtorek, 18 marca 2014
Zapowiedź Solaris VII na Pyrkon 2014
Jeszcze raz wszystkich bardzo zapraszam na tegoroczny Pyrkon ! To już za 3 dni startuje ten największy w Polsce konwent miłośników Fantasy, Scfi i innych pozytywnie zakręconych rzeczy.
sobota, 8 lutego 2014
Przygotowania na Pyrkon 2014
Jak co roku wybieram się na święto miłośników rpg, larpów, planszówek, bitewniaków, literatury, gier komputerowych, fantasy, scfi i wielu wielu innych dziedzin czyli oczywiście poznański Pyrkon. Przebudzony po zimowym zastoju ma moim blogu, niczym niedźwiedź zacząłem pewne w tym kierunku przygotowania, aby tegoroczny Pyrkon był jeszcze lepszy, bardziej atrakcyjniejszy z mojej strony a przede wszystkim aby po raz kolejny spędzić pierwsze dni wiosny w gronie pozytywnie zakręconych ludzi i znajomych. Takiej atmosfery nie doświadczy się nigdzie indziej podczas całego roku. Pyrkon jest pod tym względem po prostu oryginalny.
Grupa Solaris VII pomimo pewnych trudności komunikacyjnych i logistycznych związanych z atakiem hakerów na nasz portal, który jeszcze do tej pory się po tym wszystkim nie pozbierał, na konwencie pojawi się jak najbardziej w licznym składzie. Już za 41 dni do boju wkroczą siejące zniszczenie mechy klanów walczących o wpływy w galaktyce, a z doków kosmicznych wyruszy flota. Przestrzeń znów rozświetlą rozbłyski i wystrzały z dział, salwy rakiet i grupy walczących ze sobą eskadr myśliwców, zagra militarna orkiestra, a tony żelaza i stali obrócą się w pył. Ponownie jako grupa pokażemy to czym się interesujemy, czyli bitewniaki, a mianowicie BattleTech oraz Full Thrust, lecz nie zabraknie również innych ciekawostek.
Grupa Solaris VII pomimo pewnych trudności komunikacyjnych i logistycznych związanych z atakiem hakerów na nasz portal, który jeszcze do tej pory się po tym wszystkim nie pozbierał, na konwencie pojawi się jak najbardziej w licznym składzie. Już za 41 dni do boju wkroczą siejące zniszczenie mechy klanów walczących o wpływy w galaktyce, a z doków kosmicznych wyruszy flota. Przestrzeń znów rozświetlą rozbłyski i wystrzały z dział, salwy rakiet i grupy walczących ze sobą eskadr myśliwców, zagra militarna orkiestra, a tony żelaza i stali obrócą się w pył. Ponownie jako grupa pokażemy to czym się interesujemy, czyli bitewniaki, a mianowicie BattleTech oraz Full Thrust, lecz nie zabraknie również innych ciekawostek.
poniedziałek, 28 października 2013
Stargate v1.1
Witam wszystkich !
Studenckie życie na kierunku informatyka niestety odbija się pewnym brakiem upragnionego na hobby i zainteresowania czasu. Dawno już niestety nie grałem., owszem podczas remontu calówka był obecna wśród moich bob-budowniczych zabawek, jednak dawno nie widziała ona stołu bitewnego. Ostatnio jednak postanowiłem troszkę to zmienić. Dzisiejszy post będzie trochę inny, odbiega on bowiem tematycznie od gry w bitewniaki, a pozostaje w temacie komunikacji internetowej między znajomymi czy graczami.
piątek, 16 sierpnia 2013
AAR - ESU vs UNSC
Druga z przeprowadzonych podczas wakacyjnego spotkania gier była "klasyczną wybijanką", walką do ostatniego okrętu, bez żadnych szczególnych zasad specjalnych aby nie komplikować rozgrywki. Wszystko po to aby w szybki i prosty sposób wykorzystać pozostały czas. Limit punktowy to standardowo 1500 pkt, rodzaj ruchu - standardowo kino.
czwartek, 15 sierpnia 2013
Atak na konwój
Zgodnie z obietnicą udało mi się zorganizować wakacyjne, full thrustowe spotkanie. W ruch poszły dwa scenariusze : "atak na konwój" oraz "klasyczna wybijanka". Przeciwnikiem z którym przyszło mi się zmierzyć był znany już kolega Grzesiek. Podczas rozgrywki miejsce miała duża liczba debiutów. Po raz pierwszy użyłem w grze jednostek transportowych domowej roboty, jak i asteroid. Głównym jednak elementem był "bitewny stół". Do tej pory chcąc pograć w odpowiednich warunkach trzeba było udać się do barda lub kogoś kto ma w domu ogromny stół. Tym razem jednak udało mi się pozyskać duży, plastikowy blat który po wstępnym pomalowaniu na czarno i zastosowaniu pewnych zabiegów usprawniających jego stabilność pełnił rolę pola walki.
Subskrybuj:
Posty (Atom)