wtorek, 19 marca 2019

NSL Fighters

Witam wszystkich na moim blogu. Ostatnio starałem się wcielić do moich flot w Full Thrust kilka nowych nabytków. Zmobilizowałem się i znalazłem czas by trochę pomalować. Tak oto dzisiejszym tematem są lekkie i ciężkie eskadry myśliwców dla floty NSL !

Myśliwce te udało mi się kupić podczas jednego z grupowych zamówień z Solaris VII. Nie pamiętam już którego ale nie będę rozgrzebywał przeszłości bo wstyd i hańba by na pewno z tego wyszła że do tej pory ich nie ruszyłem :) . Przechodząc jednak dalej: zawsze starałem się skrupulatnie wzmacniać moje floty o grupy myśliwców gdyż od zawsze chciałem aby z pokładów moich lotniskowców startowały prawdziwe eskadry a nie żetony. Każda z eskadr składa się standardowo z 6 modeli przymocowanych na specjalnej podstawce dla myśliwców.
Adler II class Fighters                        Falke II class Heavy Fighters

Z myśliwców NSL bardzo podobają mi się przede wszystkim lekkie jednostki, choć ciężkie wcale nie są jakieś brzydkie. Oba rodzaje modeli bardzo dobrze wpasowują się w użytą przeze mnie kolorystykę dla mojej floty NSL. Wszystkie eskadry są już po bojowych chrzcie podczas Konwent Gier Bitewnych "Ragnarok", gdzie miały okazję zmierzyć się z jednostkami FSE.

Na koniec jeszcze kilka zdjęć:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz