piątek, 3 sierpnia 2012

Star Base Q37

Niektóre scenariusze w Full Thrust w bardzo fajny sposób wykorzystują takie elementy gry jak gwiezdne bazy, czyli punkty dowodzenia zgrupowaniem flot w danym sektorze czy też kosmiczne stocznie, punkty zaopatrzeniowe. Robiąc porządki w domu natrafiłem na pudełko z dość pokaźną ilością moich łusek po nabojach ze strzelnicy czy naboi CO2 do mojego ASG. Można pomyśleć sobie "no dobra ale co naboje i inne militaria mają wspólnego z grą ? ". Widząc jak bardzo fajnie można połączyć niektóre ze znalezionych elementów postanowiłem zaprojektować sobie taką oto bazę.


Całość składa się standardowo z tekturowego korpusu, w którym umieszczonych zostało 5 naboi CO2, podstawki z ukochanej blaszki z InPostu oraz trzpienia ze ślepaka po AK47. Wszystko to połączone cyjanoakrylem oraz pistoletem klejowym, pomalowane czarnym lakierem. Swego czasu zastanawiałem się nad małym unowocześnieniem, a mianowicie pokryciem bazy podkładem i przemalowaniu na coś bardziej klimatycznego. Może kiedyś zrealizuję swój zamiar. Gabarytowo baza jest dość duża, lecz osobiście stwierdzam że przecież bazy powinny być większe nawet od ruskich Komarovów :-)

Przy okazji zabawy z łuskami, tekturą, blaszkami i lakierem skonstruowałem jeszcze dwa frachtowce transportowe. Bardzo fajnie spełniają swoją rolę w scenariuszach typu obrona konwoju czy desant planetarny.


Znów można by się przyczepić do skali, obiecuję że mając już oficjalne modele, następne moje samoróbki będą już w miarę wymiarowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz